29 lipca 2013

W poszukiwaniu życiowej drogi...

Będzie to blog o odnajdywaniu samego siebie, swojej życiowej drogi. Może nie tyle o jej odnajdywaniu, co podążaniu nią i jej kreowaniu. Blog o samorozwoju bo to właśnie samorozwój, stawanie się lepszym człowiekiem jest moim ciągłym celem; a jednocześnie blog o rozterkach, rozterkach każdego z nas i poszukiwaniu szczęścia. Szczęścia, które można odnaleźć w sobie, umiejętności cieszenia się z najdrobniejszych rzeczy. Jednocześnie jest to blog, który pomoże mi motywować samą siebie, realizować noworoczne (i te śródroczne) postanowienia, tak abym nie porzucała ich po dwóch tygodniach bądź dniach zapału. 

Za jego pisanie zabierałam się już od dłuższego czasu jednak zawsze odkładałam to "na jutro" bądź na "przyszły tydzień",  "od poniedziałku", nareszcie jednak udało mi się znaleźć w sobie motywację, a być może piszę go z konieczności, ze swego rodzaju rozczarowania nad sobą z powodu celów postawionych i niezrealizowanych, marzeń o których nie miałam odwagi marzyć, ścieżek, którymi bałam się podążać, związków, które bałam się kultywować bądź sabotowałam swoją własną postawą.

Nie mam zamiaru udawać tutaj, że jestem doskonała, że znam receptę na sukces, że nigdy nie ponoszę porażek. Chcę być tutaj sobą - człowiekiem ze swoimi mocnymi stronami ale i słabościami, nad którymi chcę pracować. Będzie to zatem blog o zmaganiach, zmaganiach człowieka z samym sobą, bo jeżeli czegokolwiek nauczyło mnie do tej pory życie to to, że nie zmagamy się ze światem, z sąsiadem czy szefem, którego nie cierpimy, ale zmagamy się z samym sobą, to my kreujemy rzeczywistość, w której żyjemy - prawda, która jest dla niektórych ciężka do zaakceptowania ale moim zdaniem to prawda.
 
Za blogiem tym kryje  się jeszcze jedna nieśmiała nadzieja - że blog ten pomoże nie tylko mnie samej ale wywrze również pozytywny wpływ na Was. Jeżeli więc jesteś gotowy bądź gotowa wziąć odpowiedzialność za swoje własne życie zapraszam Cię w tą pasjonującą podróż razem ze mną, podróż podczas której, mam nadzieję odkryjesz cząstkę siebie, której do tej pory nie znałeś... 

Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Agnieszko, brakuje mi Twoich nowych wpisów tu na blogu! Wracaj! Uwielbiam siadać sobie z kawą, czystą kartką, długopisem i czytając posty zapisywać ciekawe wnioski, wracaj!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń