7 sierpnia 2013

10 przekonań które zmienią Twoje życie

Nasz rozwój zawsze musi rozpocząć się od zmiany przekonań - tych, które nas zniechęcają na takie, które dodawać nam będą odwagi i poczucia pewności siebie. W momencie, w którym zaczynamy uczciwie kwestionować nasze dotychczasowe przekonania zachodzi przełom, gdyż otwieramy dzięki temu drogę do nowym przekonaniom, które wspierają nas w dążeniach do tego do osiągnięcia naszego celu. Przekonania, które nie motywują do działania i osiągania kolejnych szczytów to złe przekonania, możesz je zastąpić np. takimi:
  1. Przeszłość nie musi stanowić o przyszłości
  2. Zawsze mogę osiągnąć to czego chcę jeśli jestem w pełni zaangażowany
  3. Nie ma czegoś takiego jak porażka, są tylko rezultaty - zawsze jeśli czegoś się nauczę to osiągam sukces
  4. Jeśli nie potrafię to muszę, jeśli muszę to potrafię
  5. Wszystko co się zdarza zdarza się z przyczyny i celu, któremu mi służy
  6. Cieszę się z drobnych rzeczy... uśmiechu... kwiatka... zachodu słońca
  7. Daję z siebie innym więcej niż tego ode mnie oczekują
  8. To ja kreuję rzeczywistość wokół mnie i jestem odpowiedzialna za to stwarzam
  9. Jeśli jestem zdezorientowany to z pewnością wkrótce nauczę się czegoś nowego
  10. Każdy dzień nad ziemią to świetny dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz