1 października 2011

Potęga przyzwyczajeń..

"Będę Cię pchać do góry lub pociągnę w dół ku upadkowi. Jestem do Twojej dyspozycji. Połowę zadań, które wykonujesz, możesz przekazać mnie, a ja je wykonam szybko i sprawnie. Łatwo mną kierować. Musisz tylko być stanowczy w stosunku do mnie. Pokaż mi dokładnie, jak zadania mają być wykonane, a po kilku lekcjach będę to robić automatycznie. Jestem jak kazanie wielkich ludzi, jestem też batem nieudaczników. Wielkich uczyniłem wielkimi, nieudaczników skazałem na niepowodzenie. Nie jestem maszyną ale pracuję z dokładnością maszyny oraz inteligencją człowieka. Możesz wykorzystać mnie dla osiągnięcia zysków lub zrujnowanie się - dla mnie to obojętne. Weź mnie, wykształć mnie i bądź dla mnie ostry, a ja złożę Ci do stóp wynik mojej pracy dla Ciebie. Odpuść sobie, a zniszczę Cię.
Kim jestem?
Moje imię - Przyzwyczajenie

Pobierz darmowy fragment książki "Odrodzenie Feniksa"

1 komentarz:

  1. Dokładnie, przyzwyczajenie może być naszym największym wrogiem ale także najlepszym przyjacielem, a najlepsze jest to, że wybór należy tylko i wyłącznie do CIebie!

    OdpowiedzUsuń