26 września 2011

Weź odpowiedzialność za swoje życie!

Narzekając przekonujesz siebie, że nie masz na coś wpływu bądź nie jesteś za coś odpowiedzialny, obwiniasz jednocześnie innych za daną sytuację. To Ty musisz zdecydować czy chcesz do końca życia marudzić czy weźmiesz sprawy w swoje ręce!


Uświadom sobie, że narzekasz kiedy nie uda Ci się osiągnąć tego czego chciałeś albo zazdrościsz innym. Nie starasz się tym samym sięgać do źródła problemu tylko najzwyczajniej rezygnujesz. Chcesz w ten sposób udowodnić, że brak osiągnięć nie wynika z tego, że nie potrafisz ale jest winą kogoś innego. A przecież potrafisz! Sprawdź jak przestać narzekać.

To Ty dokonujesz wyboru! Weź odpowiedzialność za swoje życie, to Ty decydujesz czy osiągniesz swoje cele czy nie. Przestań obciążać odpowiedzialnością za swoje niepowodzenia swojego Boga, pech, fatum... Jeśli nie podoba Ci się Twoje życie to jedynie w Twoich rękach leży siła aby je zmienić, nikt nie jest w stanie tego osiągnąć, jeśli nie Ty. Przyjmij do wiadomości, że jesteś Panem swojego losu. Narzekanie jest odrzucaniem odpowiedzialności. Zamiast mówić, że jesteś gruby, zacznij zdrowo się odżywiać, uprawiać sport, uświadom sobie, że twoja sylwetka jest twoim dziełem i zaplanuj takie kroki abyś znów mógł być z niej i z siebie dumny.

Agnieszka Pełnia



Przeczytaj również:

4 komentarze:

  1. Święta prawda, ludzie którzy najbardziej narzekają zwykle nie robią niczego aby coś naprawić, nie podejmują najmniejszych kroków aby polepszyc swoje życie!

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to artykuł ten otworzył mi oczy na to że moje narzekanie do niczego dobrego nie prowadzi jeśli nie podejmę żadnych działań aby zmienić to co mi się nie podoba. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy blog jaki widziałam ; ). Dzięki za wszystkie posty i tematy, na prawdę otwierają oczy na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez jestem zachwycona blogiem. Dlaczego przestalas pisać?

    OdpowiedzUsuń